Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sprawy można załatwić:

  • elektronicznie – na adres mailowy sekretariat.dbfowol@eduwarszawa.pl lub przez Elektroniczną Skrzynkę  Podawczą ESP. Aby można złożyć pismo/wniosek poprzez ESP, wymagane jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej:  /DBFO_Wola/SkrytkaESP
  • telefonicznie 22 27 75 600
  • podczas osobistej wizyty w siedzibie Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Wola m. st. Warszawy ul. Rogalińska 2, 01-206 Warszawa
  • obsługa osób ze szczególnymi potrzebami odbywa się w miejscu dogodnym i uzgodnionym, po wcześniejszym zgłoszeniu

Godziny pracy Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty – Wola m. st. Warszawy

od poniedziałku do piątku od godziny 800 do godziny 1600

w sobotę i niedzielę -  nieczynne

Postępowanie w przypadku skarg i wniosków klienta

  1. Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków odbywa się zgodnie z Procedurą P-04 Systemu Zarządzania Jakością Nadzorowanie wyrobu/usługi niezgodnej z wymaganiami.
  2. Klienci wnoszą skargi lub składają wnioski w formie pisemnej lub ustnej. Pracownik przyjmujący skargę / wniosek w formie ustnej sporządza „Protokół przyjęcia skargi – wniosku wniesionego(ej) ustnie”. Następnie protokół zostaje przekazany do Sekretariatu.
  3. Sekretariat przyjmuje skargi / wnioski zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i archiwizacyjną.
  4. Dyrektor weryfikuje skargę / wniosek pod kątem właściwości. Gdy skarga /wniosek nie należy do właściwości Biura poleca przekazanie według właściwości do innego organu po uprzednim zarejestrowaniu w „Rejestrze skarg i wniosków”.
  5. W przypadku, gdy właściwym do rozpatrzenia jest Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Wola m. st. Warszawy, Dyrektor dokonuje dekretacji skargi / wniosku i przekazuje ją wyznaczonemu pracownikowi w celu rejestracji w „Rejestrze skarg i  wniosków”. Następnie skarga /wniosek przekazywany jest zgodnie z dekretacją Dyrektora.
  6. Kierownik Wydziału właściwy ze względu na przedmiot sprawy rozpatruje skargę / wniosek i przygotowuje projekt odpowiedzi.
  7. Dyrektor zapoznaje się z projektem odpowiedzi. Zaakceptowany projekt odpowiedzi Dyrektor podpisuje i zostaje on przesłany wnoszącemu za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
  8. Rejestr skarg i wniosków prowadzi wyznaczony pracownik Wydziału Organizacyjnego.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba