- elektronicznie - na adres mailowy sekretariat.dbfowol@eduwarszawa.pl
- elektronicznie - Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ESP. Aby można złożyć pismo/wniosek poprzez ESP, wymagane jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /DBFO_Wola/SkrytkaESP
- elektronicznie - na adres e-Doręczeń : AE:PL-26973-41467-FJGBW-23
- telefonicznie 22 27 75 600
- podczas osobistej wizyty w siedzibie Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Wola m. st. Warszawy ul. Rogalińska 2, 01-206 Warszawa
- obsługa osób ze szczególnymi potrzebami odbywa się w miejscu dogodnym i uzgodnionym, po wcześniejszym zgłoszeniu
od poniedziałku do piątku od godziny 800 do godziny 1600
w sobotę i niedzielę - nieczynne
- Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków odbywa się zgodnie z Procedurą P-04 Systemu Zarządzania Jakością Nadzorowanie wyrobu/usługi niezgodnej z wymaganiami.
- Klienci wnoszą skargi lub składają wnioski w formie pisemnej lub ustnej. Pracownik przyjmujący skargę / wniosek w formie ustnej sporządza „Protokół przyjęcia skargi – wniosku wniesionego(ej) ustnie”. Następnie protokół zostaje przekazany do Sekretariatu.
- Sekretariat przyjmuje skargi / wnioski zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i archiwizacyjną.
- Dyrektor weryfikuje skargę / wniosek pod kątem właściwości. Gdy skarga /wniosek nie należy do właściwości Biura poleca przekazanie według właściwości do innego organu po uprzednim zarejestrowaniu w „Rejestrze skarg i wniosków”.
- W przypadku, gdy właściwym do rozpatrzenia jest Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Wola m. st. Warszawy, Dyrektor dokonuje dekretacji skargi / wniosku i przekazuje ją wyznaczonemu pracownikowi w celu rejestracji w „Rejestrze skarg i wniosków”. Następnie skarga /wniosek przekazywany jest zgodnie z dekretacją Dyrektora.
- Kierownik Wydziału właściwy ze względu na przedmiot sprawy rozpatruje skargę / wniosek i przygotowuje projekt odpowiedzi.
- Dyrektor zapoznaje się z projektem odpowiedzi. Zaakceptowany projekt odpowiedzi Dyrektor podpisuje i zostaje on przesłany wnoszącemu za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
- Rejestr skarg i wniosków prowadzi wyznaczony pracownik Wydziału Organizacyjnego.
Metryka
changes-registry
Expand